Secretariat (Available in Armenian)
Համաձայն 2013թ. ռեկտորի հրամանով հաստատված կանոնադրության՝ Քարտուղարությունն իր առջև դրված խնդիրների և նպատակների իրականացման համար իր իրավասությունների սահմաններում իրականացնում է հետևյալ հիմնական գործառույթները.
- գործավարության կազմակեպում.
- ժամկետային գրությունների վերահսկողություն.
- թղթակցության գրանցում.
- մուտքագրված գրությունների, հրամանների, ելից գրությունների, պայմանագրերի և այլ փաստաթղթերի զեկուցում.
- ռեկտորի հրամանների, արձանագրությունների, հանձնարարականների, ինչպես նաև պրոռեկտորների հանձնարարականների համարակալում, պատճենահանում, առաքում.
- ուսումնական, անձնակազմի կառավարման, ասպիրանտուրայի բաժինների կողմից պատրաստված հրամանների առաքում, համաձայն համապատասխան ստորաբաժանման կողմից ներկայացված առաքման թերթիկի.
- ռեկտորի, պրոռեկտորների կողմից մակագրված փաստաթղթերի, պայմանագրերի, հրամանների առաքում` ըստ հասցեատերերի.
- ռեկտորի կողմից ստորագրված հրամանների գրանցում գրանցամատյանում Հայաստանի Հանրապետության կառավարությսն կողմից սահմանված կարգով.
- ելից փաստաթղթերի ձևակերպում (համարակալում, պատճենահանում, առաքում փոստի միջոցով).
- իրականացնում է համալսարանի ռեկտորի հրամաններով և Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ նախատեսված այլ գործառույթներ.
- համալսարանի ռեկտորի հանձնարարությամբ կատարում է այլ գործառույթներ: