Լիլիթ Ստեփանի Քոլյան
2004–2008 թթ.՝ ասպիրանտ, «Տնտեսության ճյուղերի կառավարում և տնտեսագիտություն», Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան (ՀՊՏՀ)
1999–2004 թթ.՝ ուսանող, կոմերցիայի և ապրանքագիտության ֆակուլտետ, Երևանի պետական տնտեսագիտական ինստիտուտ
Տնտեսագիտության թեկնածու՝ 2010 թ.
Դոցենտ՝ 2014 թ.
2015 թ. սեպտեմբերից մինչ օրս՝ դոցենտ, մարքեթինգի ամբիոն, ՀՊՏՀ
2010–2011 թթ.՝ դասախոս, Տնտեսագիտության և կառավարման ինստիտուտ, Եր., ՀՀ
2008 թ. սեպտեմբերից 2015 թ. սեպտեմբեր՝ ասիստենտ, մարքեթինգի ամբիոն, ՀՊՏՀ
2006 թ. սեպտեմբերից 2008 թ. սեպտեմբեր՝ լաբորանտ, մարքեթինգի ամբիոն, ՀՊՏՀ
2006 թ. մարտից 2006 թ. հուլիս՝ մարքեթինգային հետազոտող, «Գրաֆիկ դիզայն» ՍՊԸ, Եր., ՀՀ
2005 թ. հոկտեմբերից 2006 թ. մարտ՝ մարքեթինգի բաժնի պատասխանատու, «Դուստր Մարիանա» ՍՊԸ, Եր., ՀՀ
2004–2005 թթ.՝ դասախոս, Հայ-ռուսական ապրանքագիտության տեխնոլոգիական համալսարան, Եր., ՀՀ
2004–2005 թթ.՝ ռեկտորի ասիստենտ, Հայ-ռուսական ապրանքագիտության տեխնոլոգիական համալսարան, Եր., ՀՀ
Նեյրոմարքեթինգ
Մարքեթինգային էթիկա
Որոշումների կայացում
Գործարար հաղորդակցում
ԿՍՊ
Մարքեթինգային որոշումներ
- Ապրիլի 11–հունիսի 30, 2024 թ.՝ Բիզնես անգլերեն, ՀՊՏՀ
- Փետրվարի 16-ապրիլի 12, 2024 թ.՝ Թվային մարքեթինգ, ՀՊՏՀ
- Ապրիլի 11–հունիսի 30, 2023 թ.՝ Բիզնես անգլերեն, ՀՊՏՀ
- Մայիսի 10-18, 2022 թ.՝ Դասավանդման ժամանակակից մեթոդները բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում, ՀՊՏՀ
- Հոկտեմբերի 25-29, 2021 թ.՝ Մարքեթինգ, ՀՊՏՀ
- Փետրվարի 18-մարտի 17, 2020 թ.՝ SEO, Simple Solutions, Եր.
- Փետրվարի 5-6, 2020 թ.՝ Վերջնարդյունքահեն կրթական ծրագրեր, ՀՊՏՀ
- Հունիս, 2019 թ.՝ SPSS ծրագրային փաթեթի հիմունքներ, ԵՊՀ տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետի “Data Science for Business”, մագիստրոսական ծրագրի և Սահմանադրական տնտեսագիտության գիտավերլուծական կենտրոն, Եր.
- Փետրվար 18-մարտի 19, 2019 թ․՝ SMM, «Թարգեթինգ» ՍՊԸ, Եր.
Ռուսերեն, անգլերեն (լավ)