Մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետ
Մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետը ՀՊՏՀ ամենահին կառուցվածքային ստորաբաժանումներից է, որը ձևավորվել է 1975 թվականին; Ֆակուլտետում պատրաստվում են կադրեր մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման մասնագիտություններով, որոնք ունեն նաև առանձին նեղ մասնագիտացումներ: Ուսուցումը կազմակերպվում է առկա և հեռակա ուսուցման համակարգերում՝ պետական կրթական չափորոշիչներին համապատասխան: Ուսման տևողությունը առկա բակալավրիատում 4 տարի է, առկա մագիստրատուրայում` 2 և 1․5, հեռակա բակալավրիատում` 5, հեռակա մագիստրատուրայում` 2,5:
Առկա բակալավրիատի կրթական ծրագրերով պատրաստվում են մասնագետներ կառավարման և զբոսաշրջության բակալավր որակավորումներով, մասնավորապես՝
- Շուկայագիտություն (մարքեթինգ) (ըստ ոլորտի),
- Զբոսաշրջություն։
Հեռակա բակալավրիատում գործում է «Շուկայագիտություն (մարքեթինգ) (ըստ ոլորտի)» կրթական ծրագիրը, որի ավարտին շնորհվում է կառավարման բակալավրի որակավորում։
Մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի մագիստրատուրայի առկա կրթաձևում պատրաստվում են մասնագետներ կառավարման մագիստրոսի որակավորմամբ․ ուսման տևողությունը 2 և 1․5 տարի է։ Կրթական ծրագրերն են՝
- Մարքեթինգային հաղորդակցություններ՝ ցերեկային ուսուցում 2 տարի տևողությամբ,
- Հանրային ծառայությունների բիզնեսի կազմակերպում և կառավարում՝ երեկոյան ուսուցում 1․5 տարի տևողությամբ։
Մագիստրատուրայի հեռակա ուսուցմամբ գործում է «Մարքեթինգային հաղորդակցություններ» կրթական ծրագիրը, որի ավարտին շնորհվում է կառավարման մագիստրոսի որակավորում։
Ֆակուլտետի դեկան՝ Նարեկ Կեսոյան
Դեկանի տեղակալ՝ Ռուզաննա Գևորգյան
Մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի կանոնադրությունը
Մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի կազմում ընդգրկված ամբիոններն են՝