Վադիմ Հենրիկի Գրիգորյան
2007-2011 թթ․՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, մարքեթինգի ամբիոն, ասպիրանտուրա
2002-2007 թթ․՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարան, մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետ, ապրանքագետ-փորձագետի որակավորում
Տնտեսագիտության թեկնածու
Դոցենտ
2018 թվականից առ այսօր՝ ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի վարիչ
2013-2017 թթ․՝, 2019 թ․՝ ՀՊՏՀ ընդունող հանձնաժողով, խորհրդատու, պատասխանատու քարտուղարի տեղակալ, պատասխանատու քարտուղար
2012-2018 թթ․՝ ՀՊՏՀ մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի դեկանի տեղակալ
2009-2012 թթ․՝ ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի դասախոս
2007-2009 թթ․՝ «ԱԿԲԱ-Կրեդիտ Ագրիկոլ Բանկ» ՓԲԸ, վարկային մասնագետ
Մարքեթինգ
Մարքեթինգի ներածություն
Մարքեթինգի հոգեբանություն
Մարքեթինգը առողջապահությունում
Մարքեթինգի արդյունավետության գնահատման հիմնախնդիրները
1․ «Դասավանդման մեթոդաբանություն» վերապատրաստման դասընթաց, ՀՊՏՀ, 2024
2․ «Թվային մարքեթինգ» մասնագիտական վերապատրաստման դասընթաց, ՀՊՏՀ, 2024
3․ Electronic World Marketing Summit, Kotler Business School, November 6-7, 2023
4․ «Պոպոք» մարքեթինգի և գովազդի միջազգային 4-րդ ֆորում, Եր․, 2023
5․ «Գիտական հետազոտության մեթոդաբանություն» մասնագիտական վերապատրաստման դասընթաց, ՀՊՏՀ, 2022
6․ Մարքեթինգի մասնագիտական վերապատրաստում, ՀՊՏՀ, 2021, հավաստագիր
7․ Հայաստանի գիտության և տեխնոլոգիաների հիմնադրամի, Բրիտանական խորհրդի Creative Spark նախաձեռնության ներքո իրականացվող SciNova ծրագրի շրջանակներում «Ուսանողակենտրոն ուսուցման մեթոդներ» խորագրով վերապատրաստում, Եր․, 2021
8․ ԵՄ «Էրազմուս+»-ի (կարողությունների զարգացմանը միտված գործընկերային ծրագրեր (ՀԳ2)) eDrone ծրագրի շրջանակում մասնակցություն Բելառուսի պետական համալսարանում (Մինսկ) տեղի ունեցած աշխատաժողովին, 2019
Անգլերեն (լավ), ռուսերեն (գերազանց)