Պարենային և առաջին անհրաժեշտության ոչ պարենային ապրանքների շուկաների բնորոշ գծերը և կարգավորման կառուցակարգերը Հայաստանի Հանրապետությունում
Աշխատանքում 2009–2013 թթ. պաշտոնական վիճակագրության նյութերի և հետազոտական խմբի դիտարկումների հիման վրա ուսումնասիրվել է թվով 119 ապրանքային շուկաների բնորոշ գծերը և սպառողական վարքագծի առանձնահատկությունները: Հետազոտության տվյալների հավաքագրմանը մասնակցել են ՀՊՏՀ «Մարքեթինգային հետազոտություններ» մասնագիտացման երկրորդ կուրսի մագիստրանտներ Վարդուհի Հարթենյանը, Թամարա Հարությունյանը, Հակոբ Բաղդասարյանը և «Մարքեթինգային հաղորդակցություններ» մասնագիտացման երկրորդ կուրսի մագիստրանտներ Ինեսսա Ոսկանյանը, Արմինե Թեմուրյանը, Ելենա Դավթյանը: Սույն հետազոտությունը կարող է օգտակար լինել պետական կառավարման մարմինների, գիտական աշխատողների, դասախոսների, ուսանողների, ասպիրանտների, ինչպես նաև տվյալ շուկաներում գործող կազմակերպությունների և անհատ ձեռնարկատերերի համար: