Մարքեթինգային մրցույթ

26.03.2014
Դիտումների քանակ՝ 432

Garrison Marketing Group-ը, BB Media-ն, Bacon-ը և Pepsi Armenia-ն կազմակերպում են BRAND ‘N’ GAIN մարքեթինգային մրցույթը՝  նպատակ ունենալով բացահայտել մարքեթինգի ոլորտում նոր տաղանդների:

 ՆԱԽԱԳԾԻ ՆԿԱՐԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆԸ:

 Մասնակից խմբերը մշակում են մարքեթինգային նախագիծ և ներկայացնում այն ժյուրիին՝ մարքեթինգի ոլորտի մասնագետների: Ժյուրին գնահատում է նրանց աշխատանքը և ընտրում հաղթող խմբին, ով կստանա գլխավոր մրցանակը՝ 500$, և հաղթող խմբի յուրաքանչյուր անդամ կունենա հնարավորություն անցնելու վճարովի աշխատանքային պրակտիկա վերոնշյալ կազմակերպություններից մեկում, որը կարող է վերածվել մշտական աշխատանքի:

ՆԱԽԱԳԾԻ ԹԵՄԱՆ: Ներկայացնել Հայաստանը որպես բրենդ

 ՄՐՑԱՆԱԿ:

  1. 500$ ամբողջ խմբին
  2. Սերտիֆիկատ
  3. Խմբի յուրաքանչյուր անդամ հնարավորություն կստանա անցնել աշխատանքային պրակտիկա հետևյալ կազմակերպություններից մեկում՝

Garrison Marketing Group

BB Media

Bacon

Pepsi Armenia

 ՆՎԱԶԱԳՈՒՅՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐ՝

  1. Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, մարքեթինգի, կոմունիկացիաների կամ գեղարվեստի ոլորտում
  2. Անգլերեն լեզվի գերազանց իմացություն
  3. 20-29 տարեկան
  4. ՆԱԽԱԳԾԻ ԿԱՆՈՆՆԵՐ՝
  1. Մասնակցությունը միայն խմբերով
  2. Յուրաքանչյուր խմբում 3-4 մասնակից
  3. Յուրաքանչյուր խումբ պետք է մշակի 1 նախագիծ

 ՄԱՍՆԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԿԱՐԳԸ՝

  1. Լրացված և ստորագրված գրանցման թեթրիկ՝ խմբի համար 1 հատ: Գրանցման թերթիկն՝ այստեղ:
  2. Դիպլոմի կամ ուսանողական քարտի scan՝ յուրաքանչյուր խմբի անդամի համար
  3. Անձնագրի scan՝ խմբի յուրաքանչյուր անդամի համար
  4. CV՝ խմբի յուրաքանչյուր անդամի համար

 Նախագծին անդամագրման վերջնաժամկետ: Հունիսի 12, 2014թ.

Նախագծի ներկայացում: Հուլիսի 5

Վճարովի աշխատանքային պրակտիկայի սկիզբ: Սեպտեմբերի 1

Մասնակցության հայտերը կարող եք ուղղարկել aida@garrisongroup.am հասցեին

Նախագծի վերաբերյալ բոլոր տեղեկությունները կարող եք գտնել հետևյալ էջում՝

www.facebook.com/bngarmenia

Կամ զանգահարել +37493 51 83 86 հեռախոսահամարին