Կարողանալ փորձը դարձնել գիտելիք. ՀՊՏՀ-ում էր «Չոր մարքեթինգ»-ի հիմնադիր Վահրամ Միրաքյանը

Դիտումների քանակ՝ 2350

Բիզնեսի արդյունավետության 10 սկզբունքներն այսօր ՀՊՏՀ ուսանողների համար բացահայտեց «Չոր մարքեթինգ» դասընթացի հիմնադիր, գործարար Վահրամ Միրաքյանը:Արտալսարանային միջոցառումը նախաձեռնել էր ՀՊՏՀ ուսանողական խորհուրդը:

Հանդիպումն անցավ ինտերակտիվ ձևաչափով, քննարկվեցին հաջողակ գործարարին բնութագրող հատկանիշները, մասնավորապես խոսվեց առաջնորդության, համառության, սխալների վրա սովորելու, փորձը գիտելիք դարձնելու, շարունակաբար կրթվելու հարցերի շուրջ:

Վահրամ Միրաքյանը գործնական գիտելիքներ փոխանցեց այն ուսանողներին, ովքեր նպատակ ունեն սեփական բիզնեսը հիմնելու:

ՀՊՏՀ Լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժին