Աշխատանքի հրավեր
ԱՐԴՇԻՆԻՆՎԵՍԲԱՆԿ ՓԲԸ-ն հրավիրում է աշխատանքի հետևյալ թափուր աշխատատեղերի համար
- Գործառնական ռիսկերի վարչության գործառնական ռիսկերի վերլուծության բաժնի պետ
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
- Գործող և/կամ մշակման փուլում գտնվող Բանկի ներքին նորմատիվային ակտերի (կարգերի և ընթացակարգերի), բիզնես-գործընթացների և աշխատատեղերի նկարագրության փորձաքննության իրականացում` չծածկված գործառնական ռիսկերի բացահայտման նպատակով,
- Բացահայտել/ի հայտ բերել ԳՌ առաջացման/ծագման գործոններն ու աղբյուրները,
- Տեղերում իրականացնել Բանկի բիզնես-գործընթացների մոնիտորինգ,
- Ամփոփել Բանկում անցկացվող փաստաթղթային (կարգերի, ընթացակարգերի և այլ ներքին իրավական ակտերի) ստուգումների արդյունքները, ստուգողական միջոցառումները, մոնիթորինգի և թեմատիկ ստուգումների արդյունքները,
- Իրականացնել աշխատակիցների կողմից խախտումների, որևէ գործընթացի խափանման, ներքին իրավական ակտերի և բանկային գործունեության ընթացքում այլ խախտումների, տեխնոլոգիական, տեղեկատվական և այլ տիպի համակարգերի անբավարարության վերաբերյալ վիճակագրական տվյալների հավաքագրումը,
- Իրականացնել ԳՌ դասակրգումն ու տվյալների բազայի վարումը:
ՊԱՀԱՆՋՎՈՂ ՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄ
- Բարձրագույն տնտեսագիտական կամ տեխնիկական կրթություն,
- Առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային համակարգում,
- Բանկային գործունեությունը կարգավորող նորմատիվ իրավական ակտերի իմացություն,
- Ռիսկերի գնահատման մեթոդաբանությունների իմացություն (OpVar, Logistic Regresion, Linear Regresion և այլն),
- MS Office-ի իմացություն,
- Տվյալների վիճակագրական վերլուծության գործիքների իմացություն (SPSS, Stata),
- Վերլուծություններ կատարելու ունակություն,
- Ստեղծագործելու ունակություն,
- Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն,
- Թիմում աշխատելու ունակություն,
- L-Soft համակարգի իմացությունը ցանկալի է,
ԴԻՄԵԼՈՒ ԿԱՐԳԸ ԵՎ ԺԱՄԿԵՏԸ
Բոլոր այն անձինք, ովքեր հետաքրքրված են և ունեն համապատասխան որակավորում կարող են իրենց դիմում-հարցաթերթիկները ուղարկել հետևյալ էլեկտրոնային փոստի հասցեով` recruitment@ashib.am: Խնդրում ենք էլ. նամակի անվանման դաշտում նշել "Head of Operational risk analysis division", այլ կերպ Ձեր դիմումը կարող է չդիտարկվել: Դիմում-հարցաթերթիկների ընդունման վերջնաժամկետն է 2012թ. մայիսի 17-ը: Հարցազրույցին կհրավիրվեն ստացված դիմում-հարցաթերթիկների նախնական քննարկման արդյունքում ընտրված անձինք
2.ԳործառնականռիսկերիվարչությանԳործառնականռիսկերինվազեցմանևզսպմանմեթոդներիմշակմանբաժնիպետ
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
- Գործառնական ռիսկերի տվյալների հավաքագրման, մշակման, վերլուծության և ինֆորմացիայի դասակարգման համար մշակել կարգեր և ընթացակարգեր,
- Գործառնական ռիսկի որոշման և գնահատման համար մշակել/հաստատել գործիքներ, մեթոդներ և տեխնոլոգիաներ,
- Բաժնի աշխատանքն ապահովելու նպատակով մշակել բոլոր անհրաժեշտ գործիքները և փաստաթղթաբանությունը տվյալների հավաքագրման, մշակման, վերլուծության, դասակարգման և գործառնական ռիսկերի գծով տվյալների հավաքագրման համակարգման համար,
- Հավաքագրված և մշակվող տվյալների հիման վրա մշակել բոլոր գործառնական ռիսկերի նվազեցման և զսպման մեթոդները,
- Մշակել ուսուցողական նյութերը և գործառնական ռիսկերի նախազգուշացման ու բացահայտման ուսումնական գրականությունը,
- Անցկացնել դասընթաց/թրեյնինգ մյուս ստորաբաժանումների և մասնաճյուղերի աշխատակիցների համար:
ՊԱՀԱՆՋՎՈՂՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄ
- Բարձրագույն տնտեսագիտական կամ տեխնիկական կրթություն,
- Առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ ֆինանսաբանկային համակարգում,
- Բանկային գործունեությունը կարգավորորղ նորմատիվ իրավական ակտերի իմացություն,
- Ռիսկերի գնահատման մեթոդաբանությունների իմացություն (OpVar, Logistic Regresion, Linear Regresion և այլն),
- MS Office-ի իմացություն.
- Տվյալների վիճակագրական վերլուծության գործիքների իմացություն (SPSS, Stata),
- Վերլուծություններ կատարելու ունակություն,
- Ստեղծագործելու ունակություն,
- Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն,
- Թիմում աշխատելու ունակություն,
- L-Soft համակարգի իմացությունը ցանկալի է:
ԴԻՄԵԼՈՒԿԱՐԳԸԵՎԺԱՄԿԵՏԸ
Բոլոր այն անձինք, ովքեր հետաքրքրված են և ունեն համապատասխան որակավորում կարող են իրենց դիմում-հարցաթերթիկները ուղարկել հետևյալ էլեկտրոնային փոստի հասցեով` recruitment@ashib.am: Խնդրում ենք էլ. նամակի անվանման դաշտում նշել "Head of Operational Risk Reducing and Deterring Development Division", այլ կերպ Ձեր դիմումը կարող է չդիտարկվել: Դիմում-հարցաթերթիկների ընդունման վերջնաժամկետն է 2012թ. մայիսի 17-ը: Հարցազրույցին կհրավիրվեն ստացված դիմում-հարցաթերթիկների նախնական քննարկման արդյունքում ընտրված անձինք:
3.ԱնձնակազմիկառավարմանվարչությանԱնձնակազմիհավաքագրմանևզարգացմանբաժնիգլխավորմասնագետ
ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆՊԱՐՏԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
- Անձնակազմի հավաքագրման հետ կապված գործընթացների իրականացում,
- Անձնակազմի ուսուցման և վերապատրաստման գործընթացներին մասնակցություն,
- Անձնակազմի որակավորման և համապատասխանության ստուգման (ատեստավորման) կազմակերպում և անցկացում,
- Աշխատանքի վարձատրման, նյութական և ոչ նյութական խրախուսման համակարգերի, ծրագրերի և մեխանիզմների մշակման, ներդման և կատարելագործման գործընթացներին մասնակցություն:
ՊԱՀԱՆՋՎՈՂՈՐԱԿԱՎՈՐՈՒՄ
- Բարձրագույն կրթություն տնտեսագիտության, հոգեբանության, սոցիոլոգիայի և կառավարման ոլորտներում,
- Առնվազն մեկ տարվա աշխատանքային փորձ մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում,
- Աշխատանքային օրենսդրության և ՀՀ բանկային գործունեությունը կարգավորող իրավական ակտերի իմացություն,
- Անձնակազմի հավաքագրման, ուսուցման, գնահատման գործընթացների իմացություն,
- Աշխատանքի վարձատրության, նյութական և ոչ նյութական խրախուսման համակարգերի և մեխանիզմների իմացություն,
- Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գերազանց իմացություն,
- MS Office փաթեթի ծրագրերի իմացություն,
- Հաղորդակցման հմտություն, թիմում աշխատելու ունակություն:
ԴԻՄԵԼՈՒԿԱՐԳԸԵՎԺԱՄԿԵՏԸ
Բոլոր այն անձինք, ովքեր հետաքրքրված են և ունեն համապատասխան որակավորում կարող են իրենց դիմում-հարցաթերթիկները ուղարկել հետևյալ էլեկտրոնային փոստի հասցեով` recruitment@ashib.am, ինչպես նաև կարող են ներկայացնել Բանկի գլխամասային գրասենյակ: Խնդրում ենք էլ. նամակի անվանման դաշտում նշել "HR", այլ կերպ Ձեր դիմումը կարող է չդիտարկվել: Դիմում-հարցաթերթիկների ընդունման վերջնաժամկետն է 2012թ. մայիսի 9-ը: Հարցազրույցին կհրավիրվեն ստացված դիմում-հարցաթերթիկների նախնական քննարկման արդյունքում ընտրված անձինք:
Տեղեկատվությունը տրամադրել է ՀՊՏՀ կարիերայի և մարքեթինգի կենտրոնը