“Global marketing”. նոր ձեռնարկը հասանելի է նաև ՀՊՏՀ պաշտոնական կայքում
ՀՊՏՀ լեզուների ամբիոնի վարիչի ժ/պ, բանասիրական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ Սուսաննա Չալաբյանի հեղինակությամբ լույս է տեսել “Global marketing” անգլերենի ուսումնական ձեռնարկը, որը նախատեսված է տնտեսագետ ուսանողների, մարքեթինգի ոլորտում աշխատող մասնագետների, ինչպես նաև անգլերենով հրատարակված մասնագիտական գրականությունից օգտվել ցանկացողների համար:
Ձեռնարկը հրատարակման է երաշխավորել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը: Տպագրվել է ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատարակչությունում:
Ինչպես լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի հետ զրույցում նշեց Սուսաննա Չալաբյանը՝ “Global marketing”-ը նպատակաուղղված է զարգացնելու տնտեսագետ ուսանողների` մասնագիտական գրականություն ընթերցելու հմտությունը և յուրացնելու միջազգային մարքեթինգի և առևտրի ոլորտում գործածվող հիմնական հասկացությունները, թեմաները:
«Ձեռնարկի ստեղծման գաղափարը վաղուց էր ծնվել. համապատասխան ֆակուլտետներում մեր ուսանողները ունեն ընտրովի դասընթաց՝ «Միջազգային մարքեթինգ», և նրանք ցանկություն էին հայտնել դասընթացի թեմաներն ուսումնասիրել անգլերենով: Այդ պահանջարկը շատ շուտով դարձավ նախաձեռնություն ու ամփոփվեց սույն ձեռնարկում»,- ասաց լեզուների ամբիոնի ղեկավարը՝ հավելելով, որ առաջիկայում ևս նախատեսվում են ուսումնական ձեռնարկների հրատարակություններ. "Management", "From English to economics" անգլերենի ձեռնարկները և "Учебное пособие для студентов первого курса" ռուսերենի ձեռնարկը, որոնք այժմ փորձաշրջան են անցնում:
“Global marketing”-ը հասանելի է բուհի գրադարանում, ինչպես նաև պաշտոնական կայքում: Գրքի էլեկտրոնային տարբերակը՝ այստեղ:
Ձեռնարկի լույսընծայման առիթով շնորհավորում ենք Սուսաննա Չալաբյանին, մաղթում նորանոր ձեռքբերումներ:
ՀՊՏՀ Լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժին