Նորություններ

Գտնվել է 3 նորություն

Ինչպիսի՞ն է մեղրի հայկական շուկան կամ ինչպե՞ս Հայաստան բերել շվեյցարական շոկոլադը. ուսումնասիրել են մեր ուսանողները

Մարքեթինգի ամբիոնի դասախոսները շարունակում են անցկացնել սեմինար պարապմունքներ, որոնց ընթացքում ուսանողները ներկայացնում են հետազոտական, վերլուծական այն աշխատանքը, որը, կազմելով փոքրիկ աշխատանքային խմբեր, կատարում են դասախոսների ղեկավարությամբ: Այսօր ՀՊՏՀ մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի մարքեթինգ մասնագիտության...

Շնորհանդես` նվիրված մեղրի տեղական շուկայի մարքեթինգային հետազոտություններին

Մայիսի 22-ին, ժամը 11.00-ին ՀՊՏՀ մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի մարքեթինգ մասնագիտության 3-րդ կուրսեցիները, «Մարքեթինգային հետազոտություններ» առարկայի շրջանակներում թիվ 3 լսարանում կներկայացնեն սեփական մարքեթինգային հետազոտությունները` նվիրված մեղրի տեղական շուկային:Հրավիրվում են բոլոր ցանկացողները:...

ՀՊՏՀ ուսանողները մասնակցեցին մարքեթինգային հետազոտության

ՀՊՏՀ-ն, որդեգրելով «Մասնագիտացում. փորձ. հնարավորություն» կարգախոսը, փորձում է ուսումնառության գործընթացում կիրառել այնպիսի միջոցառումներ, որոնք ուսանողներին կօգնեն ձեռք բերելու փորձնական հմտություններ: Ուսանելի է  «Բրեինդ» ընկերության գործադիր տնօրեն, մարքեթինգի ամբիոնի դասախոս Կարեն Բաբաջանյանի`  այս ուղությամբ...