Նորություններ

Գտնվել է 5 նորություն

Ինչպիսի՞ն է մեղրի հայկական շուկան կամ ինչպե՞ս Հայաստան բերել շվեյցարական շոկոլադը. ուսումնասիրել են մեր ուսանողները

Մարքեթինգի ամբիոնի դասախոսները շարունակում են անցկացնել սեմինար պարապմունքներ, որոնց ընթացքում ուսանողները ներկայացնում են հետազոտական, վերլուծական այն աշխատանքը, որը, կազմելով փոքրիկ աշխատանքային խմբեր, կատարում են դասախոսների ղեկավարությամբ: Այսօր ՀՊՏՀ մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի մարքեթինգ մասնագիտության...

Ուսանողները ցանկանում են վերածնել հոտավետ թղթի մշակման հայկական ավանդույթը. Շնորհանդես ՀՊՏՀ–ում

Այսօր մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի մարքեթինգ մասնագիտության 3-րդ կուրսում «Միջազգային մարքեթինգ» առարկայի հերթական սեմինար պարապմունքը վերածվեց նոր արտադրատեսակի շնորհանդեսի, որը կատարել և ներկայացնում էին կուրսի երեք ուսանողուհիներ Արշալույս Հայրապետյանը, Աննա Դադալյանը, Սոնա Մինասյանը:  Առաջ...

Մեր բուհի մարքեթինգ մասնագիտության 3-րդ կուրսը ներկայացրեց «NF» երևութական ընկերությունը

 ՀՊՏՀ մարքեթինգ մասնագիտության 3-րդ կուրսում անցկացվեց հերթական սեմինար պարապմունքը «Միջազգային մարքեթինգ»  առարկայից, որին մասնակցում էին նաև ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի վարիչ Արարատ Զաքարյանը, դոցենտներ Շիրակ Սահակյանը, Մարինե Նիկողոսյանը, դասախոսներ Կարեն Բաբաջանյանը, Ռուզաննա Բադալյանը, Վադիմ Գրիգորյանը: Ուսանողներն...

ՀՊՏՀ-ում սեմինար պարապմունք վարեցին «Արմենբրոք» խոշոր ներդումային ընկերության ներկայացուցիչները

Այսօր ՀՊՏՀ ֆինանսական շուկաներ և ինստիտուտներ ամբիոնի հրավերով ֆինանսական ֆակուլտետում սեմինար պարապմունք վարեցին  «Արմենբրոք» խոշոր ներդրումային ընկերության արժեթղթերով գործառնությունների բաժնի ղեկավար Արաքսյա Հարությունյանը և միջազգային շուկաների վերլուծաբան Միխաիլ Բրոյանը: Սեմինարին մասնակցում էին ֆինանսական...

Ստեղծագործ մտքի օր ստեղծագործող մարդանց հետ

«Ստեղծագործ մտքի օր ստեղծագործող մարդանց հետ»,- մարքեթինգ մասնագիտության 2-րդ կուրսեցիների հետ նոյեմբերի 25-ին անցկացրած սեմինար պարապմունքն այսպես որակեց դասախոս, մարքեթինգի ամբիոնի ասիստենտ Կարեն Բաբաջանյանը` հավաստիացնելով, որ այսպես դասերը յուրօրինակ փորձառություն են ուսանողների համար, գործնական գիտելիքներ են հաղորդում և այսուհետ շարունակական են լինելու: «Երևան` զգա ջերմությունը»`  ահա այն սկզբունքը, որով առաջնորդվել են  Երևանը  որպես զբոսաշրջության կենտրոնի բնորոշող բրենդի  ստեղծագործական խմբի...