Նեյրոմարքեթինգի առանձնահատկությունները ուսումնասիրում և անգլերեն ներկայացնում են ուսանողները
Մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի 2-րդ կուրսում այսօր բաց դաս էր, որի ընթացքում ուսանողները անգլերենով ներկայացրեցին նեյրոմարքեթինգի վերաբերյալ հետաքրքիր տեղեկություններ, բացատրեցին դրա էությունը, առանձնահատկությունները: Դասին մասնակցում էին օտար լեզուների ամբիոնի վարիչ, բ.գ.թ., դոցենտ Սուսաննա Չալաբյանը, նույն ամբիոնի դասախոսներ Լուսինե Հարությունյանը և Արմինե Գրիգորյանը, արտաքին կապերի բաժնի պետ Վարդ Ղուկասյանը, վերոնշյալ ֆակուլտետի դեկանի տեղակալ Վադիմ Գրիգորյանը, մարքեթինգի ամբիոնի դասախոս Լիլիթ Քոլյանը, ուսանողներ:
Սուսաննա Չալաբյանը, ողջունելով հյուրերին, ներկայացրեց բաց դասի նպատակը, հակիրճ խոսեց նեյրոմարքեթինգի էության մասին:
«Արդեն 2-րդ տարին է՝ դասավանդում եմ այս կուրսում և պետք է նշեմ, որ խմբի ուսանողները բավականին լավ են տիրապետում անգլերենին, ուսումնատենչ են: Հենց նրանց առաջարկով էլ այս թեմայով կազմակերպեցինք բաց դաս»,-ասաց ամբիոնի վարիչը:
Մշակույթ՝ հիմնված զգացողությունների վրա կամ զգացողությունների տեսողականացում. այսպես էին լուսապատկերի միջոցով բացատրում ուսանողները նեյրոմարքեթինգ հասկացությունը: Ինչպես նրանք ներկայացրեցին՝ մի շարք հետազոտությունների արդյունքում պարզ է դարձել, որ մարդու վարքը կառավարում են նրա զգացողությունները: Բաց դասի նպատակն էր ցույց տալ այդ կառավարման վրա ունեցած ազդեցությունները և ըստ այդմ՝ մարքեթինգի ճիշտ գործունեություն ծավալել: Այսինքն, օգտագործել նեյրոմարքեթինգ հասկացությունը՝ շուկայում շահույթ, հավատարիմ հաճախորդներ, վստահություն ապահովելու, ապրանքանիշը դիրքավորելու համար: Խոսվեց մարդու զգայարանների և դրանցից յուրաքանչյուրի վրա դրական ազդեցություն ունենալու միջոցով ապրանքի բրենդավորման, փաթեթավորման, այն գնորդին ճանաչելի և սիրելի դարձնելու մասին:
ՀՊՏՀ լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնի հետ զրույցում Սուսաննա Չալաբյանը նշեց, որ այս դասերը ուսանողներին նախևառաջ տալիս են մասնագիտական գիտելիքներ, ապա անգլերենով ազատ հաղորդակցվելու, գրավոր և բանավոր խոսքը զարգացնելու հնարավորություն: Ամբիոնի վարիչի խոսքով՝ նմանօրինակ դասերը շարունակական են լինելու:
ՀՊՏՀ Լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժին