Մեր բուհի մարքեթինգ մասնագիտության 3-րդ կուրսը ներկայացրեց «NF» երևութական ընկերությունը
ՀՊՏՀ մարքեթինգ մասնագիտության 3-րդ կուրսում անցկացվեց հերթական սեմինար պարապմունքը «Միջազգային մարքեթինգ» առարկայից, որին մասնակցում էին նաև ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի վարիչ Արարատ Զաքարյանը, դոցենտներ Շիրակ Սահակյանը, Մարինե Նիկողոսյանը, դասախոսներ Կարեն Բաբաջանյանը, Ռուզաննա Բադալյանը, Վադիմ Գրիգորյանը: Ուսանողներն իրենց դասախոս, մարքեթինգի ամբիոնի դոցենտ Արմեն Գրիգորյանի ղեկավարությամբ, ստեղծել էին երևութական «NF» ընկերությունը և մշակել արտադրանքի արտահանման սեփական ծրագիրը:
«NF» երևութական ընկերության հիմնադիր ուսանողները` Գագիկ Բարսեղյանը, Մկրտիչ Պողոսյանը, Հակոբ Պապիկյանը, Հասմիկ Սահակյանը, Վարդուհի Հարթենյանը, Ռուզաննա Դեմիրչյանը, Ժանետա Պողոսյանը, Տաթև Մկոյանը, Մարիամ Շահվերդյանը, Էվելին Գաբրիելյանը, ներկայացրեցին կազմակերպության արտադրած ենթադրվող տեսականին` հայկական ընկույզից պատրաստված տարբեր արտադրանքներ, մշակած ապրանքանիշը, գործարար ծրագիրը, արտահանման ռազմավարության ուղղությունները, իրականացրած մարքեթինգային հետազոտությունների արդյունքները և ցուցադրեցին իրենց ապրաքանիշը գովազդող հոլովակ:
Սեմինար պարապմունքն ավարտվեց «NF» ընկերության տեսականու ցուցադրմամբ և համտեսի ակցիայով:
«Այսպիսի գործնական սեմինար պարապմունքներն անցկացվում են դասավանդման մեր մեթոդի շրջանակներում: Այս դասին նախորդել է մեղրի արտադրության և արտահանման ռազմավարությանը նվիրված գործնական սեմինար պարապմունք: Նպատակը` մրցակցային ոգու ձևավորումն ու գործնական վերլուծությունների իրականացումն է, փորձի ու հմտության ձեռքբերումը»,- ՀՊՏՀ լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժնին ասաց մարքեթինքի ամբիոնի վարիչ Արարատ Զաքարյանը` ավելացնելով, որ այսպիսի դասերը յուրօրինակ փորձ են նաև դրանց մասնակից դասախոսներ համար:
Տեղեկացնենք` այսպիսի գործանական պարապմունքները շարունակական են լինելու: Հաջորդ դասը նվիրված կլինի խմիչքի արտադրությանն ու արտահանմանը:
Լուսանկարում համտեսի սեղանն է` ընկերության արտադրանքի տեսականիով
ՀՊՏՀ Լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժին