Նորություններ

Գտնվել է 9 նորություն

Հաճախորդների սպասարկման առանձնահատկությունների մասին բաց դաս՝ ապագա մարքեթոլոգների համար

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի հերթական նախաձեռնությամբ այսօր կրկին մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի ուսանողների համար բաց դաս անցկացվեց: Թեման՝ «Հաճախորդների սպասարկման արվեստը», հետաքրքրել էր տասնյակ ուսանողների: Բանախոսն էր The Wine House, Square One, Cinnabon Armenia բրենդները ներկայացնող ընկերության...

Թե ինչպես գաղափարը վերածել բիզնեսի. բանախոսեց FasterCapital-ի ներկայացուցիչը

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի նախաձեռնությամբ այսօր կրկին բաց դաս էր մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետում, բանախոսն էր ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի ասպիրանտ, DevelopWay կազմակերպությունում ստարտափ ծրագրերի ղեկավար, Հայաստանում FasterCapital վիրտուալ ինկուբատորի ներկայացուցիչ Անի Սարգսյանը, թեման՝ «Գաղափարից դեպի...

«Բողբոջ». մարքեթինգ մասնագիտության ուսանողների ինքնատիպ միջոցառումը

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի նախաձեռնությամբ մարքեթինգ մասնագիտության 3-րդ կուրսի ուսանողները, «Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվություն» առարկայի շրջանակում, ՀՊՏՀ բակում այսօր կազմակերպեցին իրենց ձեռքի աշխատանքների «Բողբոջ» ցուցահանդես-վաճառք միջոցառումը, որն ուներ սոցիալական ուղղվածություն. հասույթով կգնվեն մարքեթինգ...

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնը հանդես է գալիս նոր հրատարակություններով

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի վարիչ, տ.գ.դ., պրոֆեսոր Արարատ Զաքարյանի և նույն ամբիոնի  ասիստենտ, տ.գ.թ.  Գևորգ Պապոյանի հեղինակությամբ  լույս է տեսել «Փոխհարաբերությունների մարքեթինգը սպառողական շուկաներում» վերնագրով ուսումնական ձեռնարկը (հեղինակային հրատարակություն), որը հրատարակության է երաշխավորվել...

Լավագույն փաթեթավորումը էմոցիան է. ՀՊՏՀ ուսանողները հյուրընկալեցին PR խորհրդատու Հայկ Կիրակոսյանին

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի դոցենտ, տնտեսագիտության թեկնածու Լիլիթ Դադայանի նախաձեռնությամբ այսօր մարքեթինգային հաղորդակցություններ և մարքեթինգային հետազոտություններ մագիստրատուրայի 2-րդ կուրսի ուսանողներին հյուրընկալվեց Փիարի զարգացման հայկական կենտրոնի ղեկավար, PR խորհրդատու Հայկ Կիրակոսյանը: «Քանի որ մեր դասաժամերն...

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնը հրատարակել է «Մարքեթինգի հիմունքներ» ուսումնական ձեռնարկը

ՀՊՏՀ մարքեթինգի  ամբիոնի կողմից հրատարակվել է «Մարքեթինգի հիմունքներ»  ուսումնական ձեռնարկը, որը հրատարակության է երաշխավորվել ՀՊՏՀ գիտական խորհրդի որոշմամբ: Ձեռնարկի  հեղինակներն են՝ ամբիոնի վարիչ, տ. գ. դ., պրոֆեսոր Արարատ Զաքարյանը, տ.գ.թ., դոցենտ Շիրակ Սահակյանը, տ.գ.թ., դոցենտ Արմեն Գրիգորյանը, տ.գ.թ., ասիստենտ...

Ճանաչված PR մասնագետ Կարեն Քոչարյանը ՀՊՏՀ-ում «Բաց դաս» վարեց (լուսանկարներ)

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի ասիստենտ Նարեկ Ղուկասյանի նախաձեռնությամբ երեկ ՀՊՏՀ նիստերի սրահում անցկացվեց PR-ի դերին ու նշանակությանը նվիրված «Բաց դաս», որը վարեց հանրապետությունում ճանաչված PR մասնագետ, քաղաքական տեխնոլոգ, PR-ով զբաղվող «PArt» կազմակերպության հիմնադիր տնօրեն Կարեն Քոչարյանը: «Բաց դաս»-ի մասնակիցները`...

Մեր բուհի մարքեթինգ մասնագիտության 3-րդ կուրսը ներկայացրեց «NF» երևութական ընկերությունը

 ՀՊՏՀ մարքեթինգ մասնագիտության 3-րդ կուրսում անցկացվեց հերթական սեմինար պարապմունքը «Միջազգային մարքեթինգ»  առարկայից, որին մասնակցում էին նաև ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի վարիչ Արարատ Զաքարյանը, դոցենտներ Շիրակ Սահակյանը, Մարինե Նիկողոսյանը, դասախոսներ Կարեն Բաբաջանյանը, Ռուզաննա Բադալյանը, Վադիմ Գրիգորյանը: Ուսանողներն...

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնը ներկայացրեց կատարված աշխատանքը

ՀՊՏՀ նիստերի սրահում այսօր տեղի ունեցավ  մարքեթինգի ամբիոնի` 2011-2012 թվականների ընթացքում կատարված աշխատանքների շնորհանդեսը, որին մասնակցում էին ռեկտոր Կորյուն Աթոյանը, պրոռեկտորները, ամբիոնի վարիչներ,  պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչներ, ուսանողներ:   «Մարքեթինգի ամբիոնը, որդեգրելով «Մենք փոխվում ենք»...