Ավարտական աշխատանքներ են պաշտպանում մարքեթինգ մասնագիտության ուսանողները
ՀՊՏՀ շուկայաբանություն (մարքեթինգ) մասնագիտության 4-րդ կուրսում այսօր ավարտական (դիպլոմային) աշխատանքների պաշտպանություն է:
Մեր այցելության պահին «Նոր ապրանքների գնային քաղաքականության և մշակման առանձնահատկությունները» թեմայով աշխատանք էր ներկայացնում ուսանողուհի Սիրանույշ Գրիգորյանը:
Նշված մասնագիտության ամփոփիչ ատեստավորման հանձնաժողովի նախագահն է ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտի ավագ գիտաշխատող, տ.գ.թ., դոցենտ Բելլա Գաբրիելյանը:
Մեզ հետ զրույցում ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի վարիչ, տ.գ.դ., պրոֆեսոր Արարատ Զաքարյանն ասաց, որ այսօր մարքեթինգ մասնագիտությամբ առաջին պաշտպանություններն են, եղել են փայլուն ելույթներ, հանձնաժողովը տպավորված է:
«Այսօր պաշտպանում են 12 ուսանողներ: Պաշտպանությունն անցնում է կազմակերպված, պատշաճ մակարդակով: Տպավորված ենք Աննա Ալավերդյանի, Լյուսի Գրիգորյանի, Աննա Պետրոսյանի աշխատանքներից: Նրանց թեմաները նոր և հետաքրքիր էին՝ «Կանաչ մարքեթինգի զարգացումը Հայաստանում», «Մարքեթինգի առանձնահատկությունները ՀՀ նորաձևության ոլորտում», «Մշակութային գործոնների ազդեցությունը գլոբալ շուկայում՝ կազմակերպության առաջմղման և բրենդի ձևավորման վրա»: Հարկ է ընդգծել, որ ուսանողները գրագետ վերլուծություններ էին կատարել և ներկայացրել առաջարկություններ, որոնք կարող են կիրառական լինել համապատասխան ոլորտներում»,-ասաց Արարատ Զաքարյանը:
Հիշեցնենք, որ առկա բակալավրիատում ավարտական աշխատանքների պաշտպանությունները մեկնարկել են ապրիլի 25-ին և կտևեն մինչև մայիսի 26-ը:
Մեր շրջանավարտներին մաղթում ենք հաջողություն:
ՀՊՏՀ Լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժին