Նորություններ

Գտնվել է 20 նորություն

«Ես ՀՊՏՀ-ական եմ, ես աշխատում եմ մասնագիտությամբ». asue.am-ի նոր շարքի առաջին հերոսը Ծովինար Սարգսյանն է 

Սիրելի′ ՀՊՏՀ-ականներ, համալսարանի լրատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժինը սկսում է նոր` «Ես ՀՊՏՀ-ական եմ, ես աշխատում եմ մասնագիտությամբ» խորագրով շարք, որի ներքո մտադիր ենք ներկայացնել մեր ֆակուլտետներից յուրաքանչյուրից մեկ շրջանավարտի` նպատակ ունենալով ընդգծել, որ մեր բուհի շրջանավարտներն...

Հեռավար կրթությունը ուսանողին նաև համակարգչային հմտություններ է փոխանցում, ինչը մեր օրերում գործատուի հիմնական պահանջներից է. Նարեկ Կեսոյան

Մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետում հեռավար կրթության ընթացիկ փուլի շուրջ զրուցել ենք դեկանի ժ/պ, տ.գ.թ., դոցենտ Նարեկ Կեսոյանի հետ: -Պարոն Կեսոյան, վերջին շրջանում, իրավիճակից ելնելով, գրեթե բոլոր ոլորտների գործընթացները տեղափոխվեցին առցանց հարթակ: Կրթությունը ևս բացառություն չէր, և անհրաժեշտ էր արագ...

Բիզնես գաղափարների մրցույթ. ներկայացնում էին ապագա մարքեթոլոգները

Նորարարական գաղափարներով ու դրանք ստեղծագործական մոտեցումներով իրագործելու առաջարկություններով այսօր կրկին հանդես եկան ՀՊՏՀ ապագա մարքեթոլոգները: Բիզնես պլան կազմելու առաջադրանքը գուցե կրկնվում էր, բայց գաղափարներն ու առաջակությունները, միանգամայն նոր էին: Մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի 4-րդ կուրսում...

Ճանապարհորդություն մարքեթինգի ստեղծագործական աշխարհում. տեղի ունեցավ ՈւԳԸ հերթական դասախոսությունը

«Եկեք մի պահ կտրվենք բարդ մաթեմատիկական հաշվարկներից ու տնտեսագիտական խնդիրներից և ճանապարհորդենք մարքեթինգի ստեղծագործական աշխարհում»,-այսօր ՈւԳԸ-ականներին կոչ արեց մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի 4-րդ կուրսի ուսանողուհի, արդեն ՀՊՏՀ աշխատակից Անի Ղազարյանը: ՀՊՏՀ ուսանողական գիտական ընկերության «Ապագա...

Վարպետաց դաս ֆեյսբուքյան հոլովակներ պատրաստելու յուրահատկությունների մասին

ՀՊՏՀ մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի ուսանողներն այսօր ունկնդրեցին արտալսարանային դասախոսություն, որը մանրամասն լուսաբանում էր թվային մարքեթինգի, մասնավորապես ֆեյսբուքյան հոլովակների պատրաստման յուրահատկությունների վերաբերյալ: Մարքեթինգի ամբիոնի վարիչի պոշտոնակատար Վադիմ Գրիգորյանի հրավերով վարպետաց...

Ինչպե՞ս կատարել հետազոտություններ. բաց դաս՝ ապագա մարքեթոլոգների համար

Մարքեթինգի ամբիոնի վարիչի պաշտոնակատար, տ.գ.թ., դոցենտ Վադիմ Գրիգորյանի հրավերով ՀՊՏՀ ասպիրանտ, «Մոդեքս» խորհրդատվական ընկերության տնօրեն Հայկազ Ֆանյանն այսօր «Ինչպե՞ս կատարել հետազոտություններ. 10 տարածված սխալ Հայաստանում» թեմայով բաց դաս վարեց ապագա մարքեթոլոգների համար: Մասնակցում էին բակալավրիատի, մագիստրատուրայի...

Բանախոսություն՝ բիզնես նախագծերի մշակման վերաբերյալ

Բիզնեսի հիմնադրման, մասնավորապես բիզնես նախագծերի մշակման վերաբերյալ ՀՊՏՀ-ում բազմաբնույթ դասախոսություններ ու հանդիպումներ են կազմակերպվում, որոնք վարում են հրավիրյալ բանախոսներ: Յուրաքանչյուրը հանդես է գալիս հեղինակային խոսքով, ներկայացնում իր հաջողված փորձն ու գործնական խորհուրդներ հղում ուսանողներին: Հերթական...

Արտալսարանային ժամ՝ Մատենադարանում. հեղինակը ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնն է

Արդյունավետ ուսուցման գործընթացում կարևոր դեր և նշանակություն ունեն նաև արտալսարանային դասընթացները. հենց այս գիտակցմամբ մեր համալսարանի մարքեթինգի ամբիոնի դոցենտ, տ.գ.թ. Մարինե Նիկողոսյանի գլխավորությամբ մարքեթինգի և բիզնեսի կազմակերպման ֆակուլտետի մարքեթինգ մասնագիտացման մագիստրրատուրա առաջին կուրսի ուսանողներն...

Մարքեթինգի ամբիոնը հանդես եկավ գիտական սեմինարով. բանախոս էին երիտասարդ գիտնականները

ՀՊՏՀ մարքեթինգի ամբիոնի երիտասարդ հետազոտողները, ամբիոնային գիտական սեմինարների շրջանակում, այսօր ներկայացրին իրենց հետազոտությունները՝ «Մարքեթինգային հիմնախնդիրները ՀՀ հեռահաղորդակցության ոլորտում» և «Սփյուռքի մարքեթինգ. սոցիալական կապիտալի օգտագործման ուղեցույց» թեմաներով: Սեմինարին ներկա էին գիտության և արտաքին...

Հանդիպում տեղեկատվական անվտանգության փորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանի հետ

Մարքեթինգային հետազոտություններ և հաղորդակցություններ մասնագիտացման 1-ին և 2-րդ կուրսի մագիստրանտներին մարքեթինգի ամբիոնի դոցենտ, տ.գ.թ. Լիլիթ Դադայանի նախաձեռնությամբ այսօր հյուրընկալվեց տեղեկատվական անվտանգության և մեդիափորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանը, ով բանախոսեց  սոցիալական մեդիայում մարքեթինգի ապագայի...